ספק לזר פרחים מיוחד לכלה

FANTASTIC

FANTASTIC

עיצוב אירועים

ספק לזר פרחים מיוחד לכלה

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

חשבתם פעם מה החשיבות של זר פרחים לכלה? האם הוא שונה מכל זר פרחים אחר ובמה הוא תורם לחתונה ולמה בכלל כלה מחזיקה זר פרחים ביום חתונתה?

פנטסטיק כאן כדי לענות לכם על כל השאלות בנושא זר הפרחים של הכלה.

כמו בכל דבר ביום החתונה, כל פרט צריך להיות מוקפד ומדויק שיתאים בדיוק לשאר האלמנטים בחתונה.

במיוחד כאשר מדובר בכלה, היא דואגת להתאים את השמלה ותכשיטים שהיא עונדת, לנעליים שהיא עונדת, לשיער ולאיפור שלה וכמו כן גם את זר הפרחים.

זר הפרחים המלווה את הכלה ביום חתונתה, צריך להיות מותאם במיוחד לאופי הכל ולסגנון המראה שלה ביום החתונה. מעבר לכך, זר הפרחים הוא אביזר לכל דבר המקבל הרבה תשומת לב בעת ההליכה לחופה.

מדוע כלה מחזיקה זר פרחים?

בעבר, היה נהוג לשזור בתוך זר הפרחים צמחי תבלין שהיו מגנים על הכלה מפני עין רעה. בנוסף, היו מאמינים שהפרחים המצויים בזר, ישמרו על תשוקה בין הנשואים הטריים. היום, המנהג הזה מעט שונה וזר פרחים לכלה הוא חלק בלתי נפרד מהכלה ללא קשר למנהגים מהעבר.

פנטסטיק מציעים עיצוב זר פרחים לכלה שיתאים באופן מושלם כמו כפפה ליד לשמלת הכלה וכן לאופי החתונה כולו. כך, תתקבל תמונה שלמה שתיצור הרמוניה ואחידות.

 תוך עיצוב אישי וזר בעבודת יד, נבחרים הפרחים בקפידה עד ליצירת זר כלה מושלם.

מה חשוב שיהיה לזר פרחים לכלה?

זר פרחים לכל ה צריך להיות מושלם מכל הבחינות. פרט חושב שניתן להבחין בו בלי להתאמץ הוא גודל הזר. כמובן, שגודל זר של כלה צריך להיות קטן יחסית ומותאם להחזקה ביד אחת ללא כל מאמץ וקטן בהרבה מזר פרחים שמביאים הביתה. עם זאת, הזר צריך להיות בעל נוכחות וחשוב שלא יבלע ויהיה חסר משמעות.

פרט נוסף שחשוב שיהיה לזר הכל הוא כמובן העיצוב שלו. העיצוב אינו כולל רק את הסרט שעוטף אותו או את סידור הפרחים בו אלא ממש כולל את בחירת סוגי הפרחים, צבעם, השילוב ביניהם ואפילו משמעותם. כל פרח מספר סיפור אחר אם זה בגוון ובצורה שלו וכך מועבר סיפור אל האורחים דרך הזר של הכלה. כלה אשר מתלבשת בבגדים לדתיות בסטייל תהיה חייבת שהזר יתאים באופן מושלם לשמלה שלה ולאירוע כולוץ

אז אם אתם רוצים זר פרחים לכלה שיהיה לא פחות ממושלם, אל תהססו ופנו אלינו לפנטסטיק. אנו נדאג לייצר עבורכם את הזר הנכון ביותר לחתונה שלכם שיתאים בצורה מדויקת לכל פרט ופרט.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן