זר פרחים לכלה

זר פרחים לכלה

המון פרמטרים נמצאים על כף המאזניים כאשר רוצים לתכנן את החתונה המושלמת. לעיתים מרוב שיש כל כך הרבה דברים לשים אליהם לב, שוכחים לבחון חלק מהדברים שיכולים להיות גם הם חשובים. אם יצא לכם להסתכל לאחרונה על תמונות חתונה, אחד מהאלמנטים הכי חשובים הוא אותו זר פרחים לכלה. הזר נמצא כמעט בכל התמונות, ולכן חובה לבחור זר פרחים מיוחד ככל האפשר. איך יודעים איזה זר לבחור? פנטסטיק עיצוב חתונות כאן כדי לעשות לכם קצת סדר. אל תביאו את עצמכם למצב שבו תעשו טעות שאולי תתחרטו עליה בהמשך.

זרי כלה מיוחדים משתלבים עם השמלה

אחת הדרישות החשובות ביותר שאמורות להיות לכם כאשר אתם בוחרים זר כלה הוא כמובן השילוב בין הזר לשמלה. הכלה מחזיקה את הזר צמוד אליה לאורך כל הערב, ולכן הוא חייב להיות כזה שמשלים את השמלה. אם לא יהיה קשר בין אותו זר פרחים לשמלה עצמה, עלולה להיות בעיה כאשר רואים את התמונות. זר פרחים לכלה שיתאים בצורה מושלמת לשמלה הוא יהיה כזה שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנו. זוהי הסיבה שבגינה זר כלה בוחרים רק לאחר שהכלה כבר בחרה שמלה.

זר פרחים לכלה בגודל הנכון

לא מעט דברים קשורים לפרופורציות גם כאשר אנו מדברים על זרי כלה מיוחדים. לעיתים הרצון של הכלה לבחור זר פרחים מיוחד עלול להיות בעוכריה מכיוון שהוא לא יהיה פרופורציונלי. הזר עצמו חייב להתאים למבנה הגוף של הכלה, ולא להיות כזה שאין לו שום קשר אליה. אם הכלה נמוכה היא חייבת לבחור זר פרחים קטן יחסית שיתאים לממדי הגוף שלה. אם הכלה גבוהה, היא תוכל לחפש זר כלה קצת יותר גדול כדי שהוא לא יבלע כאשר היא מחזיקה אותו ביד.

הייחודיות של הצבעים משמעותית

זר כלה יכול להיות מיוחד מאוד כל עוד יודעים לבחור לו את הצבעים הנכונים. הצבעים של הזר יכולים לעשות את ההבדל, ולכן אתם מוכרחים לשים אליהם לב. מצד אחד הצבעים לא צריכים להיות דומיננטיים מידיי, כי הם עשויים לתפוס את כל תשומת הלב. מצד שני הזר לא יכול להיות ללא צבעים בכלל כי במקרה כזה הוא פשוט יהיה משעמם. זר פרחים לכלה צריך לשלב צבעים יפים אך רגועים, כאלה שממחישים את הייחודיות של הערב הספציפי הזה.

תבחרו זר כלה שמצטלם טוב

כמו שכבר אמרנו זר פרחים לכלה יהיה הכי משמעותי בעת הצילומים לפני החתונה עצמה. הזר הולך להופיע כמעט בכל תמונה אפשרית, ולכן חובה עליכם לוודא כי הוא מצטלם כמו שצריך. אם הזר לא יצטלם כמו שצריך, הוא עלול להרוס לכם לא מעט מהתמונות. אל תאפשרו לעצמכם להגיע למצב שבו הזר יהיה האלמנט שיפגע בתמונות עצמן.

ליצירת קשר מהירה עם פנטסטיק עיצוב אירועים