להתחתן בסטייל תחת כיפת השמיים

FANTASTIC

FANTASTIC

עיצוב אירועים

להתחתן בסטייל תחת כיפת השמיים

להתחתן בסטייל תחת כיפת השמיים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

ענות הקיץ כידוע מהווה את "עונת החתונות" המבוקשת ביותר, כאשר השנה, יותר מתמיד, לאחר שנת קורונה מלאה בסגרים ואתגרים, רבים הזוגות אשר מבקשים לממש סופסוף, לאחר מספר לא מבוטל של דחיות, את אהבתם תחת חופה וקידושין, לצד הרכב מלא של בני משפחה, חברים ושמחה גדולה.

אחת הסיבות שהופכת את הקיץ לעונה מבוקשת יותר לאירועי חתונה היא האפשרות לעריכת טקס החופה המרגש באוויר הפתוח, תחת כיפת השמיים. בשנה החולפת המציאות הבהירה לנו בין היתר כי מקומות סגורים מהווים לעתים מרבץ של חיידקים והאוויר הפתוח מהווה סוג של תעודת ביטוח, אולם עוד לפני כן בלט יותר סוד קסמם של גני האירועים הפתוחים. זוגות רבים מחפשים אחר מקום מיוחד לחתונה תחת כיפת השמיים ומוצאים עצמם מתלבטים בין מקומות המציעים מראה יוקרתי יותר למקומות פשוטים אשר משקפים בצורה טובה יותר את בני הזוג עצמם. יחד עם זאת, חתונה היא אירוע של "פעם בחיים" (בתקווה גדולה, כן?), ובקרב מרבית הזוגות עולה הצורך והרצון באירוע ייחודי ויוצא דופן. מתחם אירועים המציע מרחב פתוח עשוי לתת מענה לסוגיה כאשר ניתן לשלב בין האוויר הפתוח, לעיצוב אלגנטי, יוקרתי ומרשים.

איזה עיצוב תרצו לחופה שלכם תחת כיפת השמיים?

אחד היתרונות הבולטים  שמציע כל מתחם אירועים פתוח, הוא מגוון האפשרויות לעיצוב החופה תחת כיפת השמיים. חשוב לזכור כי טקסט החופה הוא למעשה האירוע החשוב והמרכזי של הערב, ולכן כדאי לבחור בקפידה כל היבט הנוגע לטקס בדגש על עיצוב החופה. יש הבוחרים בחופה פשוטה יותר ("חופה על עמודים"), חופה אשר את קורותיה יישאו חברים קרובים ו/או בני משפחה במטרה להעניק משמעות נוספת לטקס, אך במקביל קיימות כמובן אפשרויות נוספות לעיצוב החופה, כאשר החשוב מכל הוא לתת את הדעת ולהעמיד חופה שתבלוט ותייצג נאמנה את אופי הטקס ובני הזוג. הנה שלוש אפשרויות בולטות וטרנדיות לחופות מעוצבות לעונת החתונות קיץ 2021:

  • חופה לבנה – הצבע הלבן מתכתב באופן מושלם עם אירוע החתונה ומייצג את הטוהר וההתחלה החדשה שבטקס החגיגי. חופה לבנה ומלאת אור תבליט את משמעות האירוע ותעניק רוך ורכות לעומדים מתחתיה בהתרגשות.
  • חופת פרחים – חופת פרחים היא חופה אשר מדגישה את האלמנט של הטבע, את הפריחה וההתחדשות, ומספקת צבעוניות חיה ומרעננת הן ברמה העיצובית והן בהיבט הסימלי. ניתן לעצב חופה מסוג זה באמצעות מגוון סוגי פרחים, בצבעים אחידים או תוך יצירת שילובים וחיבורים, כאשר חשוב להקפיד על פרחים טריים, גזומים היטב מקוצים וענפים שורטים, ומשולבים במבנה החופה באופן טבעי ומרהיב.
  • חופה ירוקה – חופה ירוקה, בדומה לחופת הפרחים, היא חופה אשר נשענת על אלמנטים מן הטבע, כאשר זו שמה דגש על המראה הירוק והמרענן. ניתן לשלב את הצמחייה הירוקה בחופה לבנה למשעי, או לשלב דווקא חופה מובנית בגווני ירוק בחיבור בין אלמנטים טבעיים.

עם תכנון החופה יש להביא בחשבון את גודלה ביחס לגודל האירוע והאורחים הצפויים לעמוד תחתיה, את הנגישות לחופה (בעיקר כאשר נדרש להוביל אליה בני משפחה מבוגרים או בעלי מוגבלות פיזית), מרחב אשר יאפשר עמידה ממושכת בביטחון וביציבות והגבהה מספקת שתאפשר לכלל האורחים נקודת תצפית טובה ושותפות מרבית בטקס.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן