למה מומלץ לבחור זר כלה לבן?

FANTASTIC

FANTASTIC

עיצוב אירועים

למה מומלץ לבחור זר כלה לבן?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

בחירת זר פרחים לכלה היא אחת מהבחירות הכי חשובות שאותה הכלה תצטרך לעשות לקראת הערב הגדול. אם בעבר היה קיים מבחר מצומצם של אפשרויות, כיום אנו רואים מבחר ענק של זרי פרחים המיועדים לכלה. אך עדיין למרות המבחר האדיר, זר כלה לבן הוא מהאפשרויות העדיפות ביותר לקראת היום הגדול. מה הופך את האפשרות הזאת להיות האפשרות המובילה? אנו נציין בפניכם את כל היתרונות השונים, כך שתוכלו לעשות החלטה שתהיו שלמים איתה.

זר כלה לבן משתלב בצורה מושלמת עם השמלה

אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של זר לבן הוא שהוא משתלב בצורה מושלמת עם השמלה של הכלה. זר פרחים לכלה חייב להתאים לשמלה שאותה הכלה לובשת, שכן הוא אמור להיות חלק מהתמונות שאותן הכלה עושה בערב החתונה. אם לא תהיה התאמה אידיאלית בין השמלה לבין זר הפרחים, בדיעבד הכלה תצטער שזה הזר שאותו היא בחרה. אין סיבה שתצטערי על הבחירה שעשית, תבחרי זר כלה בצבע לבן.

זר פרחים לכלה לא צריך למשוך את תשומת הלב

אומנם הזר הוא חלק בלתי נפרד מהאלמנטים שאותם הכלה חייבת להחזיק קרוב אליה בערב החתונה. אך בפועל יש עוד לא מעט אלמנטים חשובים, ולכן הזר עצמו לא יכול למשוך את רוב תשומת הלב. באמצעות בחירת זר בצבע לבן, ניתן יהיה לחסוך סיטואציה שבה הוא ימשוך את תשומת הלב. הוא כן יהיה מספיק דומיננטי כדי שיבחינו בו, אך הוא לא יהיה דומיננטי בצורה כזאת שהוא ימשוך תשומת לב יתרה.

הכי קלאסי לבחור זר כלה לבן

ערב החתונה הוא ערב חשוב במיוחד, אך הכלה  חייבת להגיע למצב שבו היא תשמור על מראה קלאסי ככל האפשר. זר פרחים לכלה בצבע לבן הוא כזה שישמור על מראה קלאסי במיוחד, כזה שהכלה לא תצטרך לבצע אלמנטים מיוחדים כדי להשיג אותו. פתאום כל מי שיראה את הכלה ביחד עם הזר יבין כי מדובר על הבחירה הכי טובה שיש. כי הזר הלבן הוא פשוט הזר הכי מיוחד והכי ייחודי שהכלה תוכל לבחור מבין כל שאר האפשרויות שנמצאות על הפרק.

עוד מאת צוות הינומה באתר:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן